1)На мою думку заважає реалізовувати те, що є мало потрібної інформації. 2) тому що навчальні програми які є у школі є перенавантажені, і в них багато лишньої інформації яка не пригодиться в нашому житті, ми просто зазубрюємо матеріал не використовуючи те що ми вивчили на практиці. 3)Напевно потрібні 4) Без аргументування, спираючись на знання фактів, обгрунтованих висновків.......... 5) Я ще нічого не можу сказати про місце веб 2.0 в проекті, тому що маол ним користувався. 6).....
1.На мою думку, недосконала або відсутня техніка (ну як можна щось знайти актуальне, якщо в моїй школі інтернет раз-через раз, а щоб продемонструвати на екрані-мусиш сильно попросити), важко зрозуміти новий матеріал, в кінці уроків взагалі мішанина в голові... Дуже багато 2. БО НЕМА НОРМАЛЬНИХ, СПРАВДІ НОРМАЛЬНИХ, УРОКІВ З ПРАКТИЧНИМ, ЖИТТЄВИМ УХИЛОМ 3. А хто його знає... Принаймні це у нас настільки рідкісно, що й порівняти по ефективності нема з чим... А якщо десь запрацює-не факт що буде працювати так, щоб був вдалий ефект. 4. Без розуміння, обдумування,критичного осмислення, аналізу питання, принаймні елементарних знань для розуміння того, що від тебе хочуть 5. Мені ще не зрозумілий, оскільки настільки рідко використовується (саме як 2.0!) 6. Щоб непомітно, але внятно проклав широкий, міцний, заасфальтований міст між "я вчив, я чув, я бачив" і "я можу це десь зреалізувати"!
1. Перевантаженість навчальних програм, зубріння, нецікавість шкільного матеріалу. 2. Не маємо навичок мислення високого рівня. 3. Потрібні 4. Без взаємозв'язку з іншими особистозорієнтованими методами навчання. 5. Для збору даних з різних регіонів, створення спільних творчих продуктів і т.д.
1. Мало наочності, нецікаве проведення. 2.Наш час вимагає великої кількості грошей для навчання, якщо їх немає,то кому потрібні твої знання? 3. Звичайно потрібні. 4. Без творчого пошуку, спостережень,самостійного мислення. 5.
1) Обсяг навчального матеріалу. 2) Тому що неможем визначитись з професією яку оберемо в майбутньому. 3) Проекти нам потрібні для формування умінь навиків роботи в групах, самостійного опрацювання даних. 4)Без зв’язкуз іншими методами навчання, критичного мислення. 5)збір даних, створення спільних проектів. 6)кращим вважаю проект після якого залишаються гарні согади.
1-закомплексованість 2-Ми не бачимо шляхів застосування шкільних знань в житті тому що: а-знання даються всім учням без винятку на їхні природні здібності б-програми з усіх предметів є дуже тяжкі 3-так
1.Відсутність навичок високого мислення 2.Тому що ми думаємо, як вивчити, а не для чого,як,де ми застосуємо ці знання 3.Потрібні 5.Веб2.0 необхідний для створення проектів, спільної роботи 4. Без вміння аналізувати, спільно працювати,аргументувати,критично мислити 6.
1.Заважає реалізувати інтерактивні методи недостатня підготовка для їх виконання. 2.У повсякденному навчанні немає можливості самореалізуватись, використати власні знання із користю. 3. Проекти необхідні для того щоб учитись критично мислити, аргументувати, швидко та якісно приймати рішення. 4.Проект не можна реалізувати без дослідницької діяльності. 5.Веб 2.0 дозволяє отримати суспільну думку про власну роботу. 6.Проект який передбачає одержання результату, використовувати власні знання вміння та навички.
9 коментарів:
1)На мою думку заважає реалізовувати те, що є мало потрібної інформації.
2) тому що навчальні програми які є у школі є перенавантажені, і в них багато лишньої інформації яка не пригодиться в нашому житті, ми просто зазубрюємо матеріал не використовуючи те що ми вивчили на практиці.
3)Напевно потрібні
4) Без аргументування, спираючись на знання фактів, обгрунтованих висновків..........
5) Я ще нічого не можу сказати про місце веб 2.0 в проекті, тому що маол ним користувався.
6).....
1.На мою думку, недосконала або відсутня техніка (ну як можна щось знайти актуальне, якщо в моїй школі інтернет раз-через раз, а щоб продемонструвати на екрані-мусиш сильно попросити), важко зрозуміти новий матеріал, в кінці уроків взагалі мішанина в голові... Дуже багато
2. БО НЕМА НОРМАЛЬНИХ, СПРАВДІ НОРМАЛЬНИХ, УРОКІВ З ПРАКТИЧНИМ, ЖИТТЄВИМ УХИЛОМ
3. А хто його знає... Принаймні це у нас настільки рідкісно, що й порівняти по ефективності нема з чим... А якщо десь запрацює-не факт що буде працювати так, щоб був вдалий ефект.
4. Без розуміння, обдумування,критичного осмислення, аналізу питання, принаймні елементарних знань для розуміння того, що від тебе хочуть
5. Мені ще не зрозумілий, оскільки настільки рідко використовується (саме як 2.0!)
6. Щоб непомітно, але внятно проклав широкий, міцний, заасфальтований міст між "я вчив, я чув, я бачив" і "я можу це десь зреалізувати"!
1. Неправильно побудована система освіти в цілому.
2. Перевантаженість шкільної програми, непотрібне зубріння.
3. Потрібні, щоб мати змогу через активне спілкування розвивати в себе навички мислення та аналізу, щоб вміти співставляти різні точки зору.
4. Проект не буде реалізовано без конкретно поставленої проблеми.
6. Кращим вважаємо той проект, в якому конкретно поставлена проблема, а в кінці підведено підсумки дослідження.
1. Перевантаженість навчальних програм, зубріння, нецікавість шкільного матеріалу.
2. Не маємо навичок мислення високого рівня.
3. Потрібні
4. Без взаємозв'язку з іншими особистозорієнтованими методами навчання.
5. Для збору даних з різних регіонів, створення спільних творчих продуктів і т.д.
1. Мало наочності, нецікаве проведення.
2.Наш час вимагає великої кількості грошей для навчання, якщо їх немає,то кому потрібні твої знання?
3. Звичайно потрібні.
4. Без творчого пошуку, спостережень,самостійного мислення.
5.
1) Обсяг навчального матеріалу.
2) Тому що неможем визначитись з професією яку оберемо в майбутньому.
3) Проекти нам потрібні для формування умінь навиків роботи в групах, самостійного опрацювання даних.
4)Без зв’язкуз іншими методами навчання, критичного мислення.
5)збір даних, створення спільних проектів.
6)кращим вважаю проект після якого залишаються гарні согади.
1-закомплексованість
2-Ми не бачимо шляхів застосування шкільних знань в житті тому що:
а-знання даються всім учням без винятку на їхні природні здібності
б-програми з усіх предметів є дуже тяжкі
3-так
1.Відсутність навичок високого мислення
2.Тому що ми думаємо, як вивчити, а не для чого,як,де ми застосуємо ці знання
3.Потрібні
5.Веб2.0 необхідний для створення проектів, спільної роботи
4. Без вміння аналізувати, спільно працювати,аргументувати,критично мислити
6.
1.Заважає реалізувати інтерактивні методи недостатня підготовка для їх виконання.
2.У повсякденному навчанні немає можливості самореалізуватись, використати власні знання із користю.
3. Проекти необхідні для того щоб учитись критично мислити, аргументувати, швидко та якісно приймати рішення.
4.Проект не можна реалізувати без дослідницької діяльності.
5.Веб 2.0 дозволяє отримати суспільну думку про власну роботу.
6.Проект який передбачає одержання результату, використовувати власні знання вміння та навички.
Дописати коментар